Werkbonnen portaal

Werk je nog met papieren werkbonnen?

Dus uitprinten, invullen, laten ondertekenen, inscannen, verwerken, etc. Kortom, dit is erg tijdrovend.

Heb je hierbij dan wel eens gedacht aan het digitaliseren van je werkproces? Laat dan je werkbonnensysteem door TendenZ ontwikkelen.

Wij ontwikkelen een op maat gemaakt werkbonnensysteem, die eventueel te koppelen is aan jouw bestaande bedrijfssoftware en/of boekhoudsystemen zoals ExactOnline of SnelStart.

U kunt bij het maken van een werkbon onder andere denken aan:

  • Vastleggen van werktijd (ingeschat + werkelijk), reistijd
  • Vastleggen van verbruikte materialen en diensten, makkelijk te selecteren vanuit een door jouw beheerde lijst
  • De klant met een pen of de vinger laten tekenen
  • Klantgegevens automatisch op de bon vanuit uw eventueel gekoppelde CRM/ERP/Boekhoudpakket óf een custom klantenbeheersysteem bij de applicatie in

Verder kunt u op een makkelijke manier overzicht houden over alle werkbonnen met hun statussen, om de processen te bewaken.

Als je eenmaal een tijd met digitale werkbonnen hebt gewerkt, is er de mogelijkheid om rapportages te genereren die interessante inzichten kunnen geven over mogelijke optimalisaties binnen uw bedrijfsproces. Te denken aan met welk product heb ik de meeste storingen of de tijdsinschatting per opdracht t.o.v. de werkelijk besteedde tijd.


 

MEER INFORMATIE?

Heb je vragen of wil je meer informatie? Neem dan gerust vrijblijvend contact met ons op.

 

ONZE PARTNERS