ICT-helpdesk

Door de opkomende cloudservices en de mogelijkheden om je ICT-infrastructuur te organiseren, stijgt ook de vraag naar ondersteuning op ICT-gebied. De meeste organisaties hebben niet genoeg aan helpdeskfuncties waar alleen vragen kunnen worden gesteld. Wat organisaties graag zien, is het direct proactief oplossen van de problemen. Daarbij hebben ze behoefte aan technische kennis en regievoering op het gebied van ICT.

Centrale afdeling voor je IT-organisatie

Onze ICT-helpdesk voldoet aan deze wensen en zelfs meer. Wij fungeren ook als centrale afdeling voor je IT-organisatie. We lossen storingen aan computers en software op en regelen daarnaast de installatie van applicaties en programma’s van andere aanbieders. Een onderdeel van onze ICT-helpdesk is het servicelevel management waarmee wij nog beter kunnen voldoen aan jouw wensen. Dienstverleningsafspraken worden getoetst en daarmee worden de behoeften voor korte en lange termijn afgestemd. Het doel hiervan is het creëren van een dienstverlening met onze ICT-helpdesk die meebeweegt met jouw organisatie.


Vraag direct een gratis IT-check aan!

Doe de vrijblijvende IT-check van TendenZ en kom er achter wat jouw organisatie kan besparen met onze hulp!
Wij bieden je geheel gratis een uitgebreide IT-check aan. Je zult verbaasd zijn over de uitkomst!

ONZE PARTNERS

Benieuwd naar "Het nieuwe netwerkbeheer"?

Doormiddel van managed-services beheren wij je IT-omgeving en controleren wij dagelijks automatisch door onze software-oplossingen je ICT-infrastructuur op diverse onderdelen. Je hoeft je nooit meer zorgen te maken over back-ups, updates en beveiliging.

Lees meer...