Managed services

TendenZ zorgt via Managed services voor de continue bewaking van lokale netwerken, losse computers en diensten. Hierdoor voorkomt u door vroegtijdige signalering diverse problemen.

Neem contact met ons op

Managed services, wat houdt dit in?

Onder Managed services verstaan wij het realtime monitoren en het remote beheren van uw ICT omgeving. Ons doel is al jaren om ICT omgevingen van onze klanten met tevreden te beheren. Met een zeer gedreven team staan wij iedere dag klaar om cloud, hybride en on-premise omgevingen op z’n best te laten presteren. Hierbij voorzien wij al onze klanten van advies en hulp op het gebied van IT.  Samen met u als klant kijken hoe wij onze ICT oplossingen zo goed mogelijk kunnen inzetten om er zo voor te zorgen dat uw IT-omgeving blijft passen bij de organisatieplannen van vandaag en morgen.

Doormiddel van onze monitor software oplossingen zijn wij in staat al uw hardware en netwerk componenten te monitoren en te beheren. Hierdoor ontvangen wij de Realtime-status, rondom systeembronnen, (schijf en geheugen capaciteit), ingelogde gebruikers, performance van het netwerk, essentiële updates en nog veel meer.
Mede door deze oplossing zijn wij in staat om storingen te voorkomen.

Daarnaast is het zo dat wij doormiddel van de software oplossing op alle werkstations in staat zijn om alle servers, werkstations en overige netwerkcomponenten te voorzien van de nieuwste updates, zonder dat hier iemand aan te pas komt. Hierbij voorzien wij u maandelijks van rapportages zodat u precies kunt zien wat wij voor u hebben gedaan.


Met Managed services zijn uw besturingssystemen van uw server(s) en werkstation(s) (Microsoft en Apple systemen dus altijd actueel). Dit kan aangevuld worden met updates op andere pakketten zoals bijvoorbeeld; Adobe, Java, iTunes en Office. Momenteel ondersteunen wij meer dan 25 extra pakketten. Doordat wij deze processen geautomatiseerd hebben kunnen wij deze dienst voor een aantrekkelijk maandbedrag aanbieden.

Ook zijn wij doormiddel van ons monitor systeem oplossing in staat u als klant continu op de hoogte te houden over de garantietermijnen, de levensduur van uw apparatuur en eventuele overige informatie.  


Voor meer informatie neem gerust contact op!