Beheer & onderhoud

Voor een concurrerende prijs kunt u het beheer en onderhoud van de IT-omgeving van uw lijst met zorgen schrappen door geheel of gedeeltelijk uw IT-beheer uit te besteden. Dit doen we met behulp van verschillende diensten op het gebied van beheer en onderhoud.

Neem contact met ons op

Voorkomen is beter dan genezen…

Veel problemen met IT-systemen worden veroorzaakt door een gebrek aan onderhoud en zorgen vaak voor het uitvallen van werkzaamheden. Dit kan enorme, niet-ingecalculeerde gevolgen voor uw organisatie/bedrijfsprocessen hebben. TendenZ ICT biedt daarom door middel van verschillende diensten preventief en collectief onderhoud aan om de kans op problemen binnen uw IT-systemen te reduceren.

Door het uitvoeren van periodiek onderhoud aan uw IT-systemen, reduceren wij de kans op uitval van kritische IT-systemen, waardoor de kans op problemen en storingen aanzienlijk wordt teruggebracht.

Voordelen preventief onderhoud

  • Reductie onverwacht optredende storingen
  • Verhoogde beschikbaarheid apparatuur
  • Constante kwaliteit van uw IT-systemen

Netwerkbeheer

Netwerkbeheer doen we in de vorm van een strippenkaart; dit maakt het voor u wel heel voordelig! Een strippenkaart betekent niets anders dan dat u van tevoren een aantal uren inkoopt die u bij ons kunt besteden.
De strippenkaart bestaat uit preventief en reactief onderhoud. Uit ervaring is gebleken dat dit de prestaties van uw systemen bevordert en de kans op storingen aanzienlijk verkleint.  » Lees meer over Netwerkbeheer

Remote beheer

Met remote beheer voeren we het beheer op afstand uit. Makkelijk voor u, omdat niemand u constant voor de voeten loopt.
We loggen op afstand in op uw computer of server om het nodige onderhoud te verrichten of om kleine storingen te verhelpen. Remote beheer heeft vele voordelen.  » Lees meer over Remote beheer

Netwerk monitoring

Wij bieden u de mogelijkheid uw netwerk 24 uur per dag 7 dagen per week in de gaten te houden.  » Lees meer over Netwerk monitoring

Helpdeskondersteuning

Binnen al deze diensten valt gratis ondersteuning vanuit onze helpdesk.

Als u als klant van TendenZ ICT een dienst bij ons afneemt, krijgt u standaard de beschikking over onze helpdesk. Onze helpdesk ondersteunt u bij de problemen die u mogelijk ondervindt bij het normale gebruik van uw computer of server.

Veel kan tegenwoordig op afstand worden gedaan. Via verschillende programma's kunnen wij, met uw toestemming, meekijken terwijl u aan de telefoon meeluistert.

Alle incidenten worden geregistreerd en door de helpdesk gecoördineerd en bewaakt om ervoor te zorgen, dat deze, in overleg met uw vaste contactpersoon, zo snel mogelijk worden opgelost.

TendenZ voor al uw webgerelateerde zaken!

Neem eens contact met ons op voor de mogelijkheden.

Klik hier.

0592 420 610 / 010 2950 600

Hulp op afstand

Support

Contact

Wilt u, kijkende naar uw huidige netwerkstructuur, weten of uw netwerk goed is ingericht?

Maak dan gebruik van onze 
gratis IT-check.

Klik hier.